АКТИВНОСТИ | НОСИОЦИ АКТИВНОСТИ | НАЧИН РЕАЛИЗАЦИЈЕ | ВРЕМЕ | МЕСТО |
Праћење школских активности ученика првог разреда који су на психолошком тестирању постигли слабије резултате од просечних | ОС
Тим за ИО |
Праћење досадашњих образовних постигнућа, учења, мотивације, интересовања, развијености специфичних вештина
Процена могућности напредовања кроз савладавање садржаја наставних предмета Процена социјалних вештина Процена комуникацијских вештина Процена самосталности и бриге о себи Процена утицаја спољашњег окружења на учење |
Септембар
Октобар |
Школа |
Одређивање мера индивидуализације и израда педагошког профила | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Родитељи |
Састанак Тима за ИО са родитељима, ОС и наставницима ради процене јаких страна и интересовања и потреба за подршком | Крај октобра | Школа |
Одређивање области за које је потребно урадити ИОП 1 на основу израђеног педагошког профила | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Родитељи |
Састанак Тима за ИО са родитељима, ОС и наставницима | Крај октобра | Школа |
Одређивање предмета, у области учење, за које је потребно прилагодити начин рада, садржај, исходе и стандарде постигнућа | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Родитељи |
Састанак Тима за ИО са родитељима, ОС и наставницима | Крај октобра | Школа |
Израда и усвајање ИОПа 1, 2 и 3 | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Родитељи Педагошки колегијум |
Састанак Тима за ИО са родитељима, ОС и наставницима
Састанак Педагошког колегијума |
Почетак новембра | Школа |
Прибављање мишљења ИРК за ученике за које је потребно прилагодити циљеве, садржај, исходе и начине учења | Психолог
Родитељи |
Писање захтева ИРК за процену потреба за додатном образовном, здравственом или социјалном подршком
Добијање Решења ИРК |
Октобар
Током школске године |
Школа
Локална самоуправа |
Анализа успеха ученика који наставу похађају по ИОПу након истека реализације ИОПа | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Педагошки колегијум
|
Састанак и анализа реализације ИОПа по областима и учења по предметима за сваког ученика који наставу похађа по ИОПу | Јануар | Школа |
Анализа успеха ученика који имају велики број недовољних оцена и потешкоће у праћењу и савладавању наставних садржаја
(свих или појединих) |
ОС
Одељенско веће Тим за ИО Родитељи |
Састанак и анализа досадашњих постигнућа, начина учења, мотивације, савладаности одређених вештина и наставних садржаја
Процена потребе за додатном подршком у образовању |
Након класификационих периода | Школа |
Анализа успеха ученика који својим постигнућима превазилазе садржаје наставног плана и програма
(талентовани ученици – ИОП3) |
ОС
Одељенско веће Тим за ИО Родитељи |
Састанак и анализа досадашњих постигнућа, начина учења, мотивације, савладаности одређених вештина и наставних садржаја
Процена потребе за додатном подршком у образовању |
Након класификационих периода
|
Школа |
Израда ИОПа за (наредни период) уз ревидирање садржаја, исхода и стандарда постигнућа и усвајање | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Педагошки колегијум
|
Постављање нових циљева, садржаја, исхода у складу са урађеном анализом | Јануар
Октобар |
Школа |
Израда извештаја о реализацији ИОПа за предвиђени период и информисање свих укључених у инклузивно образовање | ОС
Предметни наставници Тим за ИО Родитељи Педагошки колегијум
|
Писање извештаја
Обавештавање на састанцима |
На крају првог и другог полугодишта | Школа |