АКТИВНОСТИ | НОСИОЦИ АКТИВНОСТИ | НАЧИН РЕАЛИЗАЦИЈЕ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ |
Процена нивоа развоја, знања, способности ученика | психолог
учитељ или наставници |
социјални статус ученика
тест способности иницијални тестови |
у току школске године а по упису ученика |
Процена дужине трајања компензаторног рада | психолог
учитељ или наставници |
на основу резултата тестова | у току школске године а по упису ученика |
Рад на оснаживању јаких страна | Тим | истицање
похвала позитивно поткрепљење |
током трајања плана, током школске године |
Рад на стимулацији знања, вештина или способности којима ученик није овладао | Тим | едукација
вежбање интеракција са вршњацима
|
током трајања плана, током школске године |
Процена спремности за укључивање у редован школски живот | Тим | утвтврђивање напретка у стимулисаној области | по реализацији плана, током школске године |
Школовање уз компензаторна наставна средства | Тим
Наставници Ученици (слабовиди, наглуви, дислексиа и дисграфија,едукативна запуштеност; социоекономска депривираност услова живота ученика, кашњење у развоју говора; недовољно познавање српског језика и сл.) |
Прилагођавање наставних метода и средстава и процена остварености нивоа постигнућа уз адекватнан начин провере знања | током школске године |
За реализацију плана рада компензаторних активности задужени су чланови Тима за инклузивно образовање.