У циљу унапређивања квалитета рада установе наставници наше школе користе интегративни приступ у планирању и реализацији наставе. Тако су данас учитељице четвртих разреда у Рибници у сарадњи са наставницом енглеског језика обрадиле тему здраве хране сагледану кроз неколико наставних предмета: енглеског језика, природе и друштва, математике, физичког и здравственог и грађанског васпитања. Именујући намирнице на српском и енглеском језику ученици су их сврстали у групе намирница од којих су формирали пирамиду исхране. Анализирајући положај намирница у пирамиди и њихов састав закључили су које намирнице су добре, тј. здраве и корисне за њихов психофизички развој. Критички су се осврнули и на своју ужину коју су понели тог дана.
Кроз задатке из математике поновили су мерење и мере, а припремајући смути напитак хигијенске навике у припреми хране. На крају анализирали смо и прихватили Хипократову тврдњу: “Нека твоја храна буде твој лек, а твој лек твоја храна”.