ПОДЈЕДНАКА ПРАВА ЗА СВЕ

У оквиру последењег модула 3 ,,Развијање инклузивних пракси“ завршена је двогодишња обука у оквиру пројекта ,,Подједнака права за све“.

У обуку је било укључено 30 учесника наше школе,а пројекат је спровођен на територији целе Србије  и укључен је велики број основних школа.

Препознавање потенцијалних баријера и ресурса кроз системски приступ образовању омогућава да се креира адекватна подршка за појединачног ученика, али и да се развије системско решење. Тако, на пример, препознавање да средња школа има 60% ученика који путују, као и да су ови ученици истовремено у високом ризику да напусте школу због високих трошкова превоза, али и због неусклађености реда вожње и распореда часова, може водити системском решавању проблема: а) обезбеђивање школске аутобуске линије, б) обезбеђивање средстава за трошкове превоза, ц) оснивање ученичког кутка у школи у ком ће ученици моћи да бораве између превоза и часова, а у ком ће бити доступна подршка учењу.

Кроз радионичарски рад у групама излистали смо  све предности али и недостатке на које наилазимо радећи инклузивну наставу.

Највеће потешкоће смо препознали у финансирању инклузивне наставе,као и грађењу заједнице.

Позитивне стране  су нам велика посвећеност,солидарност,емпатија,подршка ученицима.Такође искуство које имамо у раду и школа смо која има велики број учаника који раде по ИОП-у.

Семинар је реализован у простору наше школе,водитељи програма биле су Силвана Рељић и Гордана Глишовић.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *