Како се час језичке културе може претворити у решавање математичких задатака и задатака из информатике и рачунарства показали су ученици одељења 7/2 заједно са својим наставницима. Тема часа српског језика била је Нелинеарни текстови: табеле, графикони, легенде, мапе ума, па су наставница Сандра Рудњанин, наставник информатике Милан Коматина и наставница математике Весна Милачић реализовали час интегративне наставе спајајући знања и вештине из ова три предмета. На многим примерима ученици су показали вештину читања и разумевања, али и способност креирања нових садржаја. После решавања задатака, помоћу web алата правили су мапе ума. У рад су били укључени и гости: директорка и школски педагози, као и неколико наставника из предметне наставе. Овакви часови су примери добре праксе, а радује чињеница да је много наставника заинересовано за усавршавање и примену развијајућих модела наставе који подстичу ученичку инвентивност и креативност.